پیش آگهی نفروپاتی IgA و درمان طبیعی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پیش آگهی نفروپاتی IgA و درمان طبیعی

امروز مشخص شده است که پیشرفت آهسته از بیماری کلیوی end-stage در تا 50 درصد از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در رخ می دهد، پس از آن بسیار ضروری است در مورد آگهی نفروپاتی IgA و درمان طبیعی یادگیری .

پیش بینی نفروپاتی IgA در

بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در که کم و یا هیچ پروتئینوری (کمتر از 500-1000 میلی گرم / D) به طور کلی در معرض خطر کم پیشرفت. با این حال، پروتئینوری مترقی و نارسایی کلیه در بخش قابل توجهی از بیماران در طول زمان توسعه. در میان بیمارانی که پروتئین فرانک و کراتینین سرم بالا، پیشرفت برای پایان دادن به مرحله بیماری کلیوی در مورد 15-25 درصد در 10 سال و 20 تا 30 درصد در 20 سال است.میزان پیشرفت است به طور معمول آهسته با GFR اغلب با عنوان کمی به عنوان 1/3 میلی لیتر / دقیقه در هر سال، یک تغییر با ارتفاع در غلظت کراتینین سرم در کوتاه مدت همراه نیست گیرند.

درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA در

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که معمولا استفاده می شود برای کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA و دیگر بیماری های کلیوی. این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی از طبیعت بر اساس، بنابراین در مرحله اول، بیماران نیاز در مورد عوارض جانبی نگران نباشید. پس چگونه بازی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان بیماری های توابع درجه اول ما به شرح زیر خلاصه؟

بانک بزرگ شدن رگ های خونی و بهبود گردش خون، کمک می کند که بهبود وضعیت کلیوی هیپوکسیک ایسکمیک.

-Extraction IgA و دیگر کمپلکسهای ایمنی سپرده در کلیه از هر یک از بدن، کمک می کند که برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها.

-anti التهاب، ضد انعقاد، تخریب، کلیه ها و فراهم آوردن مواد مغذی برای ترویج تکثیر DNA سلول های آسیب دیده ذاتی که کمک می کند تا تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

به عنوان یک بیمار نفروپاتی IgA در است سطح کراتینین خود بیشتر از سطح normalño هر گونه سوال در مورد پیش آگهی نفروپاتی IgA و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی؟ آزادی انتخاب به عنوان دوست دارید به ما اطلاع دهید، ما در اینجا ارائه هزینه های پزشکی بیشتری توصیه به شما کمک کند شرایط خود را مدیریت است.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در پیش بینی، درمان نفروپاتی IgA در، درمان طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: